WITAJCIE NA BLOGU Live- Creative TWORZONYM PRZEZ PRACOWNIĘ PROJEKTOWĄ ARTE-INTERNI. PROJEKTOWANIE WNĘTRZ, PODRÓŻE, SKANDYNAWIA OTO CO JEST MOJĄ PASJĄ I INSPIRACJĄ DO DZIAŁANIA. MAM NADZIEJĘ, ŻE ZACIEKAWI WAS KAWAŁEK WŁAŚNIE TEGO ŚWIATA.
DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY NA Live Creative- BLOGU O WNĘTRZACH I NIE TYLKO:)


poniedziałek, 27 maja 2013

Z cyklu LITTLE DOGGIE-CRAZY life...:)

Od dnia dzisiejszego postanowiłam poświęcić również troszkę miejsca dla dzielnego towarzysza moich codziennych projektowych zmagań. Myślę, że na to zasłużył:) Na imię ma Dahar (na cześć El Dahar - najstarszej dzielnicy Hurghady, w której totalnie się zakochałam) i jest z nami już dwa lata. Poniżej jego krótka historia i myślę, że zagości tu czasem jako wierny kibic pracowni:)

From now on I decided to give some space on my blog for the bravest companion my everyday's designing work. I think he really deserved it:) His name is Dahar (El Dahar is the oldest part of Hurghada, which I loved totally) and he's now 2 years old. Below is a short story about him and I also think he will be here at blog from time to time as the most faithful fan of Arte-INTERNI:)


Tak było na początku:)
This was the beginning:)

 
  

 Tak jest dziś:)
That's today:)
  
  
  

"Na dziś mam dość projektowania"
 "I have enough of designing work for today"

  

Więcej możecie poczytać w labels:)
You can find more in labels:)
http://arte-interni.blogspot.com/search/label/LITTLE%20DOGGIE-CRAZY%20LIFE

Pozdrawiam serdecznie!
Take care & best wishes!