WITAJCIE NA BLOGU Live- Creative TWORZONYM PRZEZ PRACOWNIĘ PROJEKTOWĄ ARTE-INTERNI. PROJEKTOWANIE WNĘTRZ, PODRÓŻE, SKANDYNAWIA OTO CO JEST MOJĄ PASJĄ I INSPIRACJĄ DO DZIAŁANIA. MAM NADZIEJĘ, ŻE ZACIEKAWI WAS KAWAŁEK WŁAŚNIE TEGO ŚWIATA.
DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY NA Live Creative- BLOGU O WNĘTRZACH I NIE TYLKO:)


sobota, 6 lipca 2013

How much do you need to be happy at the weekend? Z cyklu LITTLE DOGGIE-CRAZY LIFE

Nie ma to jak chwila odpoczynku w sobotę. Daharowi do pełni szczęścia wystarczy kawałek starej gumy:) Ja jestem ciut bardziej wymagająca:) Miłej weekendowej soboty:))
It's nothing better than a moment of rest on Saturday. Dahar  needs a piece of an old gum for full  happiness:) I'm a little bit more demanding:) Enjoy your Saturday:)







 Dla mnie coś pysznego:) Babeczka i kawka:) Mniam:)
Sth delicious for me:)Cupcake & coffee:)






Pozdrawiam serdecznie!
Best wishes!

Follow my blog with Bloglovin