WITAJCIE NA BLOGU Live- Creative TWORZONYM PRZEZ PRACOWNIĘ PROJEKTOWĄ ARTE-INTERNI. PROJEKTOWANIE WNĘTRZ, PODRÓŻE, SKANDYNAWIA OTO CO JEST MOJĄ PASJĄ I INSPIRACJĄ DO DZIAŁANIA. MAM NADZIEJĘ, ŻE ZACIEKAWI WAS KAWAŁEK WŁAŚNIE TEGO ŚWIATA.
DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY NA Live Creative- BLOGU O WNĘTRZACH I NIE TYLKO:)


piątek, 27 września 2013

Kolory na jesień 2013/ Autumn 2013 colors

Kolory ogrodu jednak zainspirowały mnie do sprawdzenia jakie trendy kolorystyczne będą obowiązywać tej jesieni. I...okazuje się, ze większość tego co widzę u mnie za oknem jest na topie u projektantów mody i projektantów wnętrz:) Z całej "zalecanej" palety najbardziej przekonują mnie odcienie czerwieni, tylko one dadzą nam najwięcej energii na zbliżającą się kapryśną pogodę. A tymczasem....wielu inspiracji na zbliżający się weekend:)
Colors of my garden inspired me to check what are the color trends for this fall. It turns out the most colors which I see outside the window are on the top for fashion designers and interior designers too:) From the whole palette I see shades of red as the best to give us the most energy for coming unpleasant weather. Meanwhile...have a lot of great inspirations for coming weekend:)







                                                  Photos: http://bluebergitt.wordpress.com/

Miłego dnia!
Have a nice day!