WITAJCIE NA BLOGU Live- Creative TWORZONYM PRZEZ PRACOWNIĘ PROJEKTOWĄ ARTE-INTERNI. PROJEKTOWANIE WNĘTRZ, PODRÓŻE, SKANDYNAWIA OTO CO JEST MOJĄ PASJĄ I INSPIRACJĄ DO DZIAŁANIA. MAM NADZIEJĘ, ŻE ZACIEKAWI WAS KAWAŁEK WŁAŚNIE TEGO ŚWIATA.
DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY NA Live Creative- BLOGU O WNĘTRZACH I NIE TYLKO:)


poniedziałek, 30 września 2013

Kreatywny chaos/ Creative chaos

Potrzebuję wiele spokoju i porządku aby pracować i realizować dany pomysł, ale aby pojawił się on w mojej głowie potrzebna jest inspiracja- nic mnie tak nie inspiruje jak chaos. Chaos zafascynował mnie po raz pierwszy w Egipcie, nie znam drugiego takiego miejsca gdzie byłby on tak odczuwalny a jednocześnie wciągający. Tak samo jest z przedmiotami różnego typu, które pozornie do siebie nie pasując z początkowego chaosu mogą stworzyć w efekcie niesamowity ład. Dla projektowania wnętrz taka inspiracja może stać się również efektem końcowym. A oto dowód na chaos uporządkowany:):)):
I need a lot of peace, quiet & order to develope an idea , but first this idea must appears in my head- only inspiration can make it happen and the greatest inspiration for me is chaos. Chaos fascinated me first time when I was in Egypt, for me only in Egypt chaos is such noticeable and engrossing same way. The same happens with different type of things, which seemingly  don't fit each other and are able to create wonderful harmony from early chaos. For interior designing such inspiraction can become a final effect. And here's a proof for creative chaos making an order:):)): Let's inspire!


 


 

 

 
Miłego dnia!
Have a nice day!