WITAJCIE NA BLOGU Live- Creative TWORZONYM PRZEZ PRACOWNIĘ PROJEKTOWĄ ARTE-INTERNI. PROJEKTOWANIE WNĘTRZ, PODRÓŻE, SKANDYNAWIA OTO CO JEST MOJĄ PASJĄ I INSPIRACJĄ DO DZIAŁANIA. MAM NADZIEJĘ, ŻE ZACIEKAWI WAS KAWAŁEK WŁAŚNIE TEGO ŚWIATA.
DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY NA Live Creative- BLOGU O WNĘTRZACH I NIE TYLKO:)


czwartek, 24 października 2013

Polowanie na dodatki/Hunting for decorations

Czy wiecie, że IKEA powstała w 1943r? Została założona przez Ingvara Kamprada a nazwa pochodzi od pierwszych liter jego imienia , nazwiska i miejscowości  Elmtaryd i Agunnaryd w której się wychował. Przyznam, że na początku nie byłam zwolenniczką tego sklepu, tzw "masówka" niekoniecznie przypada mi do gustu. Jednak obserwując asortyment i jednak często bywając w tym sklepie muszę przyznać, że znajduję tam coraz więcej ciekawych produktów. Nie polecam urządzania całego mieszkania w klimacie Ikea jednak sama udałam się tam na małe "polowanie" przed ukończeniem skandynawskiego wnętrza. I znalazłam kilka dodatków, które powinny idealnie się wpasować:) Zobaczymy jaki będzie efekt:)
Do you know that IKEA was established in 1943? It was set by Ingvar Kamprad and the name is made of first letters of his name and town  Elmtaryd i Agunnaryd where he grew up. I must say, that I wasn't a fan of this store at the beginning, because such "mass" products aren't really at my style. But checking Ikea's assortment  and being in a store from time to time I must admit that each year I find there more interesting products. I don't recommend to arrange the whole apartment in Ikea's style but I went there for a small decorations "hunting" to finish my Scandinavian style interior. I found some accessories which should be perfect:) Anyway, let's wait for the effect:)









Miłego dnia!
Ha en bra dag!