WITAJCIE NA BLOGU Live- Creative TWORZONYM PRZEZ PRACOWNIĘ PROJEKTOWĄ ARTE-INTERNI. PROJEKTOWANIE WNĘTRZ, PODRÓŻE, SKANDYNAWIA OTO CO JEST MOJĄ PASJĄ I INSPIRACJĄ DO DZIAŁANIA. MAM NADZIEJĘ, ŻE ZACIEKAWI WAS KAWAŁEK WŁAŚNIE TEGO ŚWIATA.
DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY NA Live Creative- BLOGU O WNĘTRZACH I NIE TYLKO:)


wtorek, 1 października 2013

Warto zwiedzić w Oslo/ Worth to visit in Oslo

Będąc w Oslo koniecznie trzeba odwiedzić Park Vigelanda. Gustav Vigeland to najsłynniejszy rzeźbiarz norweski. Jego prace fascynowały mnie od zawsze ale dopiero kiedy zobaczyłam je na żywo umiałam zrozumieć dlaczego. Park składa się w sumie z 212 rzeźb a w punkcie najwyższym parku znajduje się Monolit złożony w sumie z 121 postaci. Całość jest niesamowita, robi ogromne wrażenie i jeśli tylko będziecie mieć okazję być w Oslo powinien być to punkt zwiedzania obowiązkowy:)
Visiting Olso you  must see Vigeland's Park. Gustav Vigeland is the most famous Norwegian sculptor. His works have fascinated me since I remember but when I saw them in real I was able to understand why. There are 212 sculptures in the park and in the highest point there's Monolit made of 121 figures. The whole park is amazing, making a strong impression and as only you have possibility of visiting Oslo it should be your main point to see:)















Miłego dnia!
Have a nice day!