WITAJCIE NA BLOGU Live- Creative TWORZONYM PRZEZ PRACOWNIĘ PROJEKTOWĄ ARTE-INTERNI. PROJEKTOWANIE WNĘTRZ, PODRÓŻE, SKANDYNAWIA OTO CO JEST MOJĄ PASJĄ I INSPIRACJĄ DO DZIAŁANIA. MAM NADZIEJĘ, ŻE ZACIEKAWI WAS KAWAŁEK WŁAŚNIE TEGO ŚWIATA.
DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY NA Live Creative- BLOGU O WNĘTRZACH I NIE TYLKO:)


poniedziałek, 7 października 2013

Włoski styl po skandynawsku/ Scandinavian- italian style

Nowy tydzień dobrze byłoby rozpocząć od czegoś pięknego i mocno inspirującego. Oto przepiękne mieszkanie w Linnestaden (Goteborg) czyli jak można pięknie mieszkać po skandynawsku nie opierając się wyłącznie na Ikei:) Kiedy tylko zobaczyłam to mieszkanie od razu przyszły mi na myśl Włochy i uznałam, że jest to niesamowite połączenie właśnie obu tych styli- kuchnia ma coś z toskańskiego uroku, do tego ceglana ściana, rzymskie rolety, tapety i niesamowite kafle na podłodze w przedpokoju...Po prostu cudo:)
It would be great to start a new week with sth strongly beautiful and inspiring. Here's the amazing apartment in Linnestaden (Goteborg) showing how you can live beautifully in scandinavian way taking into consideration not only Ikea:) When I saw this my first thought was Italy and I felt that this is amazing combination both scandinavian and italian style- kitchen has sth like Tuscan style, brick wall, Roman shades, flower wallpapers and amazing ceramic tiles in the hallway...Just beautiful:)


































                                                 Photos: http://www.alvhemmakleri.se

Miłego tygodnia!
Have a nice week!