WITAJCIE NA BLOGU Live- Creative TWORZONYM PRZEZ PRACOWNIĘ PROJEKTOWĄ ARTE-INTERNI. PROJEKTOWANIE WNĘTRZ, PODRÓŻE, SKANDYNAWIA OTO CO JEST MOJĄ PASJĄ I INSPIRACJĄ DO DZIAŁANIA. MAM NADZIEJĘ, ŻE ZACIEKAWI WAS KAWAŁEK WŁAŚNIE TEGO ŚWIATA.
DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY NA Live Creative- BLOGU O WNĘTRZACH I NIE TYLKO:)


środa, 30 października 2013

Zdjęcia/ Photos

Jestem wielką fanką robienia zdjęć. Praktycznie wszędzie towarzyszy mi aparat. Dlatego tym bardziej jestem też zwolenniczką zdjęć we wnętrzach. Wystarczy prosta ramka i kilka dużych zdjęć aby w naszym wnętrzu pojawiła się ciekawa ściana i przy okazji mnóstwo wspomnień. Najlepiej sprawdzają się foty czarno-białe, szczególnie we wnętrzach skandynawskich, ale wszystko zależy od nas i naszego pomysłu. Sama wykorzystałam tą ideę w moim mieszkaniu, a poniżej klika inspiracji. Enjoy:)
I'm a huge fan of taking photos. Everywhere I go I take a camera with me. So the more I'm also a fan of photos in our interiors. Simple frames and few large photos it's enough to make an interesting wall in our interior together with a lot of memories. In my opinion, the best are black-white photos, especially in Scandinavian style, but this is not a rule, and all depends on our idea. I created such wall also at my place, and below you may find some inspirations. Enjoy:)







Source of photos: houzz.com

Miłego dnia!
Have a nice day!