WITAJCIE NA BLOGU Live- Creative TWORZONYM PRZEZ PRACOWNIĘ PROJEKTOWĄ ARTE-INTERNI. PROJEKTOWANIE WNĘTRZ, PODRÓŻE, SKANDYNAWIA OTO CO JEST MOJĄ PASJĄ I INSPIRACJĄ DO DZIAŁANIA. MAM NADZIEJĘ, ŻE ZACIEKAWI WAS KAWAŁEK WŁAŚNIE TEGO ŚWIATA.
DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY NA Live Creative- BLOGU O WNĘTRZACH I NIE TYLKO:)


piątek, 11 października 2013

Zrób to sam czyli kreatywnie na weekend/ DIY during the weekend

Nareszcie postanowiłam wcielić w życie projekt mojego stolika kawowego. Pierwszym założeniem było zastosowanie palety jednak szybko zmieniłam zdanie i wyszperałam kilka desek, które idealnie się nadawały. Oczywiście nie obyło się bez pomocy profesjonalisty i specjalnego sprzętu:) W każdym razie jest to świetny pomysł na kreatywne spędzenie weekendu:)) Już niedługo mój autorski stolik kawowy zostanie ozdobą salonu i może w końcu zacznę pić kawę bez pośpiechu:) KREATYWNEGO WEEKENDU!
Finally I decided to make my dream coffee table to make come true. First I thought about using wooden pallet but I changed my mind quickly and I found few wooden boards fit perfectly. Of course I wasn't able to do this without professional help and special equipment:) Anyway, it's a great idea to spend weekend in creative way:)) Soon my own made coffee table will be a fantastic decoration for my lounge and maybe finally I will start to drink coffee without a hurry:) HAVE A CREATIVE WEEKEND!


Przyda się profesjonalny sprzęt
Professional equipment needed




 Dodajemy kółka
Wheels are important part


Malowanie oczywiście na biało:)
Painting in white color :)


Dahar jak zawsze uczesnticzy:)
Dahar is helping as always:)




Jutro drugie malowanie i stolik będzie gotowy:)
Tomorrow second painting and table will be ready:)