WITAJCIE NA BLOGU Live- Creative TWORZONYM PRZEZ PRACOWNIĘ PROJEKTOWĄ ARTE-INTERNI. PROJEKTOWANIE WNĘTRZ, PODRÓŻE, SKANDYNAWIA OTO CO JEST MOJĄ PASJĄ I INSPIRACJĄ DO DZIAŁANIA. MAM NADZIEJĘ, ŻE ZACIEKAWI WAS KAWAŁEK WŁAŚNIE TEGO ŚWIATA.
DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY NA Live Creative- BLOGU O WNĘTRZACH I NIE TYLKO:)


środa, 13 listopada 2013

DIY czyli tablica kredowa i LITTLE DOGGIE-CRAZY LIFE/DIY= chalkboard and LITTLE DOGGIE-CRAZY LIFE

Tablica kredowa to bardzo fajny "wynalazek" i częsty gość wnętrz, w szczególności kuchennych. Moja tablica na lodówce sprawdza się bardzo dobrze, w szczególności jeśli chodzi o listę zakupów, jednak od jakiegoś czasu chodził też za mną pomysł takiej tablicy, która już niedługo zagości w sypialni. A że postanowiłam zrobić ją sama przy użyciu kilku prostych elementów, towarzyszył mi oczywiście Dahar:) Oto jak sprawa wyglądała:
Chalkboard is a great "invention" and common guest in interiors, kitchen interiors especially. My chalkboard at fridge is great especially for shopping list, but from some time I was thinking also about another chalkboard to my bedroom. So finally I decided to do it myself, so Dahar of course was taking part in it:) It looked like below:

Do dyspozycji miałam: starą drewnianą ramę w fajnym złotym kolorze oraz tablicę kredową samoprzylepną:
I had: old wooden frame in gold color + selfadhesive chalkboard.

Tak tablica wygląda teraz a tak powstawała:
Here's the chalkboard now and step by step below:



1. Zapoznanie
    Reviewing



2.Próba smaku
    Taste check

 3. Ponowny ogląd sytuacji
     Reviewing situation again
 4.Ponowna próba smaku
    Another taste check

 5. Mina "dlaczego nie wolno tego zjeść?"
    "Why can't I eat this?"
 6. Znudzenie
     Bored
 7. Zainteresowanie
     Interest again
 8. Rozprawienie się z tym co pozostało (w końcu radość)
     Destroying what's left (finally happy)
 9. Efekt końcowy
    Final effect