WITAJCIE NA BLOGU Live- Creative TWORZONYM PRZEZ PRACOWNIĘ PROJEKTOWĄ ARTE-INTERNI. PROJEKTOWANIE WNĘTRZ, PODRÓŻE, SKANDYNAWIA OTO CO JEST MOJĄ PASJĄ I INSPIRACJĄ DO DZIAŁANIA. MAM NADZIEJĘ, ŻE ZACIEKAWI WAS KAWAŁEK WŁAŚNIE TEGO ŚWIATA.
DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY NA Live Creative- BLOGU O WNĘTRZACH I NIE TYLKO:)


sobota, 2 listopada 2013

Sengetøy- czyli pościel prosto z Norwegii/ Sengetøy- bedding straight from Norway

Są czasem takie weekendowe wolne dni, kiedy chce się trochę dłużej powylegiwać w łóżku:) Ja mam właśnie taki dzień, ale w związku z tym, że czeka mnie aranżacja sypialni postanowiłam sprawdzić czy są jakieś ciekawostki w tym temacie. I tutaj jak zawsze niezawodne jest skandynawskie wzornictwo. Sengetøy czyli po norwesku pościel:) Sypialnia to miejsce, które jest na tyle intymne, że raczej nie zapraszamy tam gości- zatem możemy pozwolić sobie na nie chowanie pościeli- tym bardziej fajnie będzie, jeśli ta pościel pasować będzie nam do całej sypialni. A to co znalazłam w propozycjach norweskich:) Enjoy:)
There are sometimes such weekend days when you only would like to stay in bed:) That's just the day for me, but because soon I will be arranging the bedroom I decided to check are there any novelties in this subject. And as always Scandinavian design is infallible. Sengetøy menas bedding in Nordic:) And bedroom is a place which is so private that we usually don't invite guests there- so we may allow to keep bedding not hidden. So the more pleasant will be if this bedding will fit to whole bedroom. So here are the bedding proposals which I found in Nordic style:) Enjoy:) 














 Source of photos: www.jotex.no

Miłego weekendu!
Have a nice weekend!!