WITAJCIE NA BLOGU Live- Creative TWORZONYM PRZEZ PRACOWNIĘ PROJEKTOWĄ ARTE-INTERNI. PROJEKTOWANIE WNĘTRZ, PODRÓŻE, SKANDYNAWIA OTO CO JEST MOJĄ PASJĄ I INSPIRACJĄ DO DZIAŁANIA. MAM NADZIEJĘ, ŻE ZACIEKAWI WAS KAWAŁEK WŁAŚNIE TEGO ŚWIATA.
DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY NA Live Creative- BLOGU O WNĘTRZACH I NIE TYLKO:)


poniedziałek, 2 grudnia 2013

DIY- stara maszyna do szycia na nowo/ Old sewing machine idea

Wykorzystanie starej maszyny do szycia jako stolika nie jest niczym odkrywczym:) Motyw ten spotykam sama dość często szczególnie w pubach czy klubach, mój maszyno-stolik stoi w sypialni. Jednak przy okazji projektowania łazienki wpadłam również na pomysł wykorzystania takiego motywu i przyznam szczerze, ze nigdy wcześniej nie spotkałam go w takiej formie akurat w łazience. Nogi od maszyny sprawdziły się w tym przypadku doskonale jako podpórka do blatu, na którym umieszczona jest umywalka. Z pozostałych części stworzyłam oryginalną półeczkę:)
Using old sewing machine as a table is nothing original:) I've seen this idea already many times in pubs & clubs, I have also my own table in a bedroom. But when I was arranging a bathroom I came up idea of using sewing maching elements there, and to be honest I haven't seen such solution ever before. One part of sewing machine is sustaining a top with a bathroom sink. The other part is used as a shelf. I think it's really nice and original:)














Miłego dnia!
Have a nice day!