WITAJCIE NA BLOGU Live- Creative TWORZONYM PRZEZ PRACOWNIĘ PROJEKTOWĄ ARTE-INTERNI. PROJEKTOWANIE WNĘTRZ, PODRÓŻE, SKANDYNAWIA OTO CO JEST MOJĄ PASJĄ I INSPIRACJĄ DO DZIAŁANIA. MAM NADZIEJĘ, ŻE ZACIEKAWI WAS KAWAŁEK WŁAŚNIE TEGO ŚWIATA.
DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY NA Live Creative- BLOGU O WNĘTRZACH I NIE TYLKO:)


piątek, 13 grudnia 2013

LITTLE DOGGIE CRAZY-LIFE- Dahara przygotowania do świąt/ Dahar's Christmas preparations

Moje zamierzenie dzisiejszego posta było ściśle dekoracyjne- niestety nie wyszło jak za chwilę się przekonacie.. Choć brak czasu nie pozwala mi na pełne skupienie się na nadchodzącym czasie świątecznym to postanowiłam znaleźć choć chwilę na elementy, które po prostu muszą na święta być! I tak między jednym zajęciem a drugim zaczęłam przygotowania, jednakże szybko okazało się, że żaden element nie był w stanie pozostać na swoim miejscu dłużej niż chwilę:) Moje przygotowania przerodziły się w "polowanie na cynamon" i większość elementów, które przygotowałam zostały przeniesione w różne części domu...Zatem moja rada- jeśli chcecie w skupieniu przygotować się na święta zadbajcie o to aby Wasz labrador w tym czasie był na długim spacerze:) Miłych przygotowań!
My idea for today's post was simple and completely decorative- but it didn't work out as you may check below...I have too little time to focus at preparing for Christmas which are coming but I decided to find a moment to prepare decorations which are just necessary for Christmas time! So between one activity and another I started preparing, but it quickly turned out that none of elements which I took with me could stay at its place longer than a while:) My preparations changed into "hounting for cinnamon" and most of elements I prepared I found later in different places of a house... So here's my advice- if you want to prepare for Christmas, make sure that your labrador is at a long walk:) Have a nice preparing for Christmas time!


































Miłego dnia!
Have a nice day!