WITAJCIE NA BLOGU Live- Creative TWORZONYM PRZEZ PRACOWNIĘ PROJEKTOWĄ ARTE-INTERNI. PROJEKTOWANIE WNĘTRZ, PODRÓŻE, SKANDYNAWIA OTO CO JEST MOJĄ PASJĄ I INSPIRACJĄ DO DZIAŁANIA. MAM NADZIEJĘ, ŻE ZACIEKAWI WAS KAWAŁEK WŁAŚNIE TEGO ŚWIATA.
DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY NA Live Creative- BLOGU O WNĘTRZACH I NIE TYLKO:)


piątek, 6 grudnia 2013

Po prostu miły dzień.../ Just a nice day..

Nie zapomnieliście napisać listu do św. Mikołaja?:) Ja nie zapomniałam, dzięki czemu czekał mnie dziś miły poranek po całym ciężkim tygodniu:) Dahar przez chwilę był nawet poważny w roli renifera ale szybko mu przeszło i już tylko wszystko rozpakowywał:) Życzę miłego mikołajkowego dnia i zasłużonego odpoczynku w weekend!
Didn't you forget to write a letter to St. Claus? I didn't so I had a really nice morning today after the whole hard week:) Dahar for a moment was even serious as a reindeer, but it was only a moment and very quickly  started  helping to unpack:) I'm wishing you a nice day and a lot of rest in the coming weekend!




 Dzisiaj był piękny , zimny poranek:)
Today was a beautiful, cold morning:)

 I głodne wróble już czekały:)
And hungry sparrows were already waiting:)


 Dahar postanowił swój prezent od razu zjeść:)
Dahar decided to eat its present:)

 Ale szybko wrócił do świni...
But he got back to a pig quickly...




Miłego mikołajkowego dnia!
Have a nice Santa Claus day!