WITAJCIE NA BLOGU Live- Creative TWORZONYM PRZEZ PRACOWNIĘ PROJEKTOWĄ ARTE-INTERNI. PROJEKTOWANIE WNĘTRZ, PODRÓŻE, SKANDYNAWIA OTO CO JEST MOJĄ PASJĄ I INSPIRACJĄ DO DZIAŁANIA. MAM NADZIEJĘ, ŻE ZACIEKAWI WAS KAWAŁEK WŁAŚNIE TEGO ŚWIATA.
DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY NA Live Creative- BLOGU O WNĘTRZACH I NIE TYLKO:)


wtorek, 17 grudnia 2013

W poszukiwaniu świątecznego klimatu/ Searching for Christmas flavour

Niestety moje marzenia o białych świętach nie spełnią się w tym roku:( Nie poddaję się jednak i wczesnym rankiem wyruszyłam na poszukiwania świątecznego klimatu- znalazłam go po mroźnej nocy w lesie, z którego przyniosłam również pięknie pachnące zrzucone przez wiatr gałęzie. Szron będzie musiał w tym roku niestety zastąpić śnieg, ale patrząc na zdjęcia jestem bliżej świątecznego wymarzonego klimatu:)
Unfortunately my dreams of a white Christmas will not come true this year:( But I don't give up and in the early morning I started searching of a Christmas flavour - I found it after frosty night in a wood, and I also brought some limbs thrown by the wind. Frost will have to be a substitute for a snow this year, but looking at photos I'm a little closer of Christmas flavour:)

















Miłego dnia!
Have a nice day!