WITAJCIE NA BLOGU Live- Creative TWORZONYM PRZEZ PRACOWNIĘ PROJEKTOWĄ ARTE-INTERNI. PROJEKTOWANIE WNĘTRZ, PODRÓŻE, SKANDYNAWIA OTO CO JEST MOJĄ PASJĄ I INSPIRACJĄ DO DZIAŁANIA. MAM NADZIEJĘ, ŻE ZACIEKAWI WAS KAWAŁEK WŁAŚNIE TEGO ŚWIATA.
DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY NA Live Creative- BLOGU O WNĘTRZACH I NIE TYLKO:)


poniedziałek, 27 stycznia 2014

6 sposobów na jedną łazienkę/ 6 ideas for one bathroom

Dzisiaj finał pomysłu na małą łazienkę a w zasadzie 6 pomysłów na łazienkę o powierzchni 4m/2, o której wspominałam jakiś czas temu. Miałam kilka koncepcji, każda jest inna i na swój sposób niebanalna. Klienci mają problem z wyborem, nic dziwnego, ja miałabym również:) To jak, która jest najciekawsza?
Today I'm able to show you my final idea, basically 6 ideas for a 4m/2 space bathroom, which I mentioned some time ago. I had few ideas, each one is different and each one is stylish. My customers have a problem to decide which one is the best, I would have also:) So what do you think, which one is the most interesting?


Wersja 1: szarość z czerwienią
Ver 1: gray with red


 Wer 2: czerń z energetycznym żółtym i turkusowymi dodatkami:)
Ver 2: black with energy yellow and cyan elements


 Wersja 3: ponadczasowa czerń i biel
Ver 3: ageless black and white


 Wersja 4: paryski szyk:)
Ver 4: Parisian chic



 Wersja 5: stonowane szarości
Ver 5: soft grays


 Wersja 6: słoneczniki:) moja ulubiona
Ver 6: sunflowers:) my favourite





















Miłego tygodnia!
Have a nice week!