WITAJCIE NA BLOGU Live- Creative TWORZONYM PRZEZ PRACOWNIĘ PROJEKTOWĄ ARTE-INTERNI. PROJEKTOWANIE WNĘTRZ, PODRÓŻE, SKANDYNAWIA OTO CO JEST MOJĄ PASJĄ I INSPIRACJĄ DO DZIAŁANIA. MAM NADZIEJĘ, ŻE ZACIEKAWI WAS KAWAŁEK WŁAŚNIE TEGO ŚWIATA.
DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY NA Live Creative- BLOGU O WNĘTRZACH I NIE TYLKO:)


piątek, 31 stycznia 2014

Keep calm- it's Friday!

Kiedy nie mam już czasu kompletnie na nic, kiedy pracuję już na dwa komputery podczas gdy na jednym niemiłosiernie renderuje się projekt, kiedy Dahar domaga się spaceru, kiedy na mojej liście rzeczy do zrobienia nic nie ubywa i kiedy jednocześnie projektuję swoje biuro, żeby nareszcie zakończyć komputerową wędrówkę i kiedy w końcu nadchodzi piątek wieczór myślę sobie- zwariuję! I co wtedy? Wybieram własną wersję keep calm- bo tylko spokój może mnie uratować!:) Miłego wieczoru!
When I don't have time for anything at all, when I'm already using two computers for my work when at one of them is still render making, when Dahar wants to go for a walk, when at my list "things to do" it's still so many positions or maybe even more, and when at same time I'm arranging my office to stop wander with two computers from one room to another and when finally Friday comes I think- I will get crazy! And what then? I choose my own version of keep calm,- because only calm can save me!:) Have a nice evening!






Dobrze, że nie trzeba udawać, że jest piątek:)
It's good I don't have to pretend it's Friday:)