WITAJCIE NA BLOGU Live- Creative TWORZONYM PRZEZ PRACOWNIĘ PROJEKTOWĄ ARTE-INTERNI. PROJEKTOWANIE WNĘTRZ, PODRÓŻE, SKANDYNAWIA OTO CO JEST MOJĄ PASJĄ I INSPIRACJĄ DO DZIAŁANIA. MAM NADZIEJĘ, ŻE ZACIEKAWI WAS KAWAŁEK WŁAŚNIE TEGO ŚWIATA.
DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY NA Live Creative- BLOGU O WNĘTRZACH I NIE TYLKO:)


czwartek, 30 stycznia 2014

Mroźny wymiar niebieskiego/ Frosty aspect of blue

Nigdy nie miałam w domu nic niebieskiego. No nie licząc może turkusowej ściany w sypialni ale wiadomo, że to zupełnie co innego:) Jakoś tak mróz skłonił mnie do niebieskiej refleksji- niebieski jest wiadomo chłodny, nieprzytulny, uspokaja i obniża ciśnienie krwi (ktoś wiedział?):) Trochę melancholijny ale z wielką projektową zaletą-optycznie powiększa przestrzeń. Dobrze łączy się z białym zielonym i szarościami oczywiście:) Chyba na dziś najbardziej podoba mi się jego najciemniejszy odcień czyli granat i powinien świetnie połączyć się z żółtą ścianą!
I have never had anything blue in my house. Maybe only cyan wall in my bedroom but of course it's not the same:) Frosty winter made me think about shades of blue- blue as we know is cold, not cosy, it callms down and makes blood pressure lower (did you know?:)) It's a bit of melancholic but it has one large designing advantage- blue space seems to be wider. It looks great with white, green and grays of course:) I think for now I like its darkest shade best- navy blue, and it should fit perfect to yellow wall!













                                                                    source of photos: pinterest.com

Miłego wieczoru!
Have a nice evening!