WITAJCIE NA BLOGU Live- Creative TWORZONYM PRZEZ PRACOWNIĘ PROJEKTOWĄ ARTE-INTERNI. PROJEKTOWANIE WNĘTRZ, PODRÓŻE, SKANDYNAWIA OTO CO JEST MOJĄ PASJĄ I INSPIRACJĄ DO DZIAŁANIA. MAM NADZIEJĘ, ŻE ZACIEKAWI WAS KAWAŁEK WŁAŚNIE TEGO ŚWIATA.
DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY NA Live Creative- BLOGU O WNĘTRZACH I NIE TYLKO:)


wtorek, 14 stycznia 2014

Od budyniu do ściany w kolorze żółtym/ From pudding to yellow wall

Na większości blogów już pojawił się, a jeśli jeszcze nie to wkrótce się pojawi kolor roku czyli radiant orchid. Ja jednak muszę iść trochę na przekór i stwierdzić, że ten kolor zdążył mi się już częściowo żeby nie powiedzieć znudzić powiem opatrzeć. Ściana w moje pracowni ma właśnie ten kolor, i w moim domu również znajdzie się trochę takich dodatków. Nie zwróciłam na to szczególnej uwagi aż do momentu...no właśnie budyń:) Nie wiadomo czasem skąd przyjdzie inspiracja a mnie właśnie olśniło- i od potrzeby śmietankowego budyniu w kolorze jasno żółtym już wiedziałam- to będzie to- ściana w pracowni w kolorze żółtym i to właśnie będzie mój kolor roku. Piękny, słoneczny żółty idealnie dopełni białe meble i dodatki w kolorze szarym, czarnym i nieszczęsnym radiant orchid:) Nie wierzycie? Zobaczcie inspiracje co żółty potrafi zrobić w takim właśnie stonowanym pomieszczeniu  a ja już niedługo pokażę go u mnie:) Chyba poszukam też żółtych dodatków!
Most of blogs already posted or they will post soon about colour of the year- radiant orchid. But I need to go against and say that maybe not bored with this colour but I already get used to it. Wall in my work room is exactly in this colour and I have also many decorations in radiant orchid shades. I didn't pay attention to this when suddently...pudding:) Never knows when inspiration finds you so one moment I just felt that I have to eat cream pudding in soft yellow colour, and after this I already knew- my wall in  a new work room will be in yellow and this will be my colour of the year. Beautiful, sunny colour will be perfect arrangemnet with white furnitures and decorations in gray, black and radiant orchid too:) You don't believe? Check inspirations below, how amazing yellow could be used in a soft colours base and soon I will show the effect at my wall:) I think I will also search for yellow decorations!














                                                      source of photos: pinterest.com



Miłych inspiracji budyniowych!

Have a great pudding inspirations!