WITAJCIE NA BLOGU Live- Creative TWORZONYM PRZEZ PRACOWNIĘ PROJEKTOWĄ ARTE-INTERNI. PROJEKTOWANIE WNĘTRZ, PODRÓŻE, SKANDYNAWIA OTO CO JEST MOJĄ PASJĄ I INSPIRACJĄ DO DZIAŁANIA. MAM NADZIEJĘ, ŻE ZACIEKAWI WAS KAWAŁEK WŁAŚNIE TEGO ŚWIATA.
DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY NA Live Creative- BLOGU O WNĘTRZACH I NIE TYLKO:)


niedziela, 12 stycznia 2014

Weekend pleasures- coffee, fresh air and ....work

Weekendowe przyjemności czyli...kawa, świeże powietrze no i ...praca:) Ostatnio mam wszystkich zajęć trochę za dużo i każdy dzień zaczynam mieć zaplanowany co do minuty, a tu przede mną jeszcze kolejny projekt, norweski i ambitny plan na pracownię...Znacie takie pojęcie norweskie "tidsklemme" czyli pułapka czasu ?
Weekend pleasures ... coffee, fresh air and...work:) It's a lot of it and each day I already get planned in minutes - new project is waiting, I also need to learn Norwegian and  find a time for a plan for a  new work-room..Do you know Norwegian word "tidsklemme" what means time trap?






 Bez spaceru ani rusz:)
Necessary time for walk:)
























Muszę jeszcze znaleźć czas na zmiany projektowe w pracowni:) Marzyłby mi się przestronny loft z nieograniczonymi możliwościami jednak póki co zadowolić muszę się sensownym rozplanowaniem niewielkiej przestrzeni, gdzie będę mogła spokojnie pracować:) Inspiracje już mam:
I also need to find time for changes in my work-room:) I dream about wide loft with unlimited possibilities but for now I just need to be satisfied with a good idea for my small space where finally I will be able to work in peace and quiet:) Here are my inspirations:




Miłego dnia!
Have a nice day!