WITAJCIE NA BLOGU Live- Creative TWORZONYM PRZEZ PRACOWNIĘ PROJEKTOWĄ ARTE-INTERNI. PROJEKTOWANIE WNĘTRZ, PODRÓŻE, SKANDYNAWIA OTO CO JEST MOJĄ PASJĄ I INSPIRACJĄ DO DZIAŁANIA. MAM NADZIEJĘ, ŻE ZACIEKAWI WAS KAWAŁEK WŁAŚNIE TEGO ŚWIATA.
DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY NA Live Creative- BLOGU O WNĘTRZACH I NIE TYLKO:)


niedziela, 2 lutego 2014

DIY- czyli robimy skandynawskie litery z drewna/ DIY- we make Scandinavian, wooden letters

Dzisiaj z cyklu kreatywnie na weekend - DIY- czyli robimy skandynawskie literki z drewna SAMI:) Zadanie wymaga chęci, odpowiedniego sprzętu i precyzji. Typografia jest bardzo popularna, może być użyta we wnętrzu w różnych formach, mi zamarzyły się ręcznie robione drewniane litery do pracowni. Zaczynamy od przygotowania szablonu liter/cyfr w wielkości, która nas interesuje, następnie odrysowujemy go na drewnie i tutaj do działania wkracza już "sprzęt ciężki":) Najlepsza jest mała piła taśmowa ale wyżynarka też będzie ok. Postępy możecie zobaczyć poniżej. Trzeba nastawić się na hałas i kurz ale zapach drewna i efekt wynagradza wszystko:) Następnie literki trzeba wyszlifować i pomalować chyba, że chcemy pozostawić je w surowym drewnie. Ja pomalowałam na biało, teraz tylko czekamy na wyschnięcie. Finalny efekt niedługo:) A ja już szykuję szablon na literę w rozmiarze XXL:)



















 Jeśli jesteście zainteresowaną literą z prawdziwego drewna HAND MADE a nie macie możliwości zrobić jej sami, piszcie na adres projektant@arte-interni.pl :)

Skandynawskie litery w rozmiarze XXL tutaj: http://arte-interni.blogspot.com/2014/04/jak-powstawa-stolik-diy-w-stylu.html

Scandinavian letter in XXL size here: http://arte-interni.blogspot.com/2014/04/jak-powstawa-stolik-diy-w-stylu.html

Miłego dnia!
Have a nice day!