WITAJCIE NA BLOGU Live- Creative TWORZONYM PRZEZ PRACOWNIĘ PROJEKTOWĄ ARTE-INTERNI. PROJEKTOWANIE WNĘTRZ, PODRÓŻE, SKANDYNAWIA OTO CO JEST MOJĄ PASJĄ I INSPIRACJĄ DO DZIAŁANIA. MAM NADZIEJĘ, ŻE ZACIEKAWI WAS KAWAŁEK WŁAŚNIE TEGO ŚWIATA.
DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY NA Live Creative- BLOGU O WNĘTRZACH I NIE TYLKO:)


wtorek, 4 marca 2014

Łazienka dla singla/ Bathroom for a single

Tak się ostatnio składa, że mam etap projektowania łazienek. Tym razem zmierzyłam się z zadaniem zaprojektowania łazienki dla jednej osoby, singla. Sama jestem zwolenniczką rzeczy oryginalnych, jednostkowych i nietypowych zatem tym razem mogłam dać temu w pełni upust:) Pokazywałam już kiedyś jak można stworzyć stolik i blat pod umywalkę z maszyny Singer i w tym wypadku rozwiązanie to idealnie się sprawdziło. Łazienka utrzymana jest w szarościach, bieli i czerni zatem należało ją przełamać kilkoma charakterystycznymi elementami : grzejnik w kolorze czerwonym + kolorystycznie dopasowany słupek, stojące lustro i elementy wręcz dekoracyjne jak lampa żarówkowa oraz kosz na bieliznę od House Doctor.
It just happens lately that I mostly arrange bathrooms. This time I supposed to design a bathroom for a one, single person. I'm a great fan of original, individual and untypical things so this time I might fully use it:) I already showed some time ago how can we create a table and a desk for washbasin using old Singer sewing machine and also this time such solution turned out to be the best one. All colours are gray, white and black so a good idea is to add some characteristic elements: heater in a red colour+ same colour high locker, standing mirror and few elements which we may call decorations like bulb lamp and a hamper from House Doctor.









Udanego dnia!
Have a great day!